sobota, 9 marca 2024

Fairy Tail – Zniszczony potencjał.

 

Fairy Tail - anime, manga, serial, Hiro Mashima

1.     Fabuła.

  • Cała opowieść krąży wokół tytułowej Gildii Ogona Wróżki, poznajemy głównych bohaterów z którymi przeżywamy całe, mnóstwo przygód i różnych historii. Dostajemy także ich własne traumy i postacie które się zmieniają lub zyskują, przy poznaniu naszych bohaterów. Jest ciekawa magia, są ciekawe walki i fabuła która potrafiła zaskoczyć tylko jedno duże ALE. Zapraszam do tekstu.

2.     Bohaterowie – słabi.

  • Przede wszystkim ich potencjał został całkowicie zaprzepaszczony, trudno brać ich na poważnie gdy nie doznają żadnych strat i po kolei pokonują wszystkich przeciwników. Ich relacje są ciekawe choć jest bardzo wiele niedomówień na temat głębszych relacji co prowadzi do braku konkluzji i jakiegoś ciekawego końca ich poznania. Mieliśmy ciekawych wrogów którzy po jakimś czasie znikali lub mieli słaby charakter i motywację, a gdy jest ciekawa relacja Zeref i Natsu to na sam koniec wszystko zostało zniszczone.

Fairy Tail - anime, manga, serial, Hiro Mashima


3.     Co dalej spieprzyli.

  • Najlepiej powiedzieć, że wszystko ale to nie będzie prawda. Bo do pewnego czasu anime i manga były naprawdę fajne i ciekawe. Shouneny mają swoje prawa, jednak gdy kolejni wrogowie są pokonywani a nasi bohaterowie ich pokonują lub wcielają w swoje szeregi to początek może być ale z czasem staje się to nudne. Sama fabuła, była ciekawa, potrafiła zaskoczyć jednak powoli straciłem jakikolwiek zainteresowanie tym, że tutaj nikt nie cierpiał, każdy akt straty był szybko zastąpiony żartem lub współczuciem. Totalny brak zagrożenia z nowych wrogów powodował, że w końcu ode chciało mi się to oglądać i tylko czytałem mangę, bardziej z ciekawości jak się skończy, niż tego, że się bałem o bohaterów. To był według mnie główny gwóźdź do trumny.

4.     Podsumowanie.

  • Kończąc już moją wypowiedź, to całościowe jestem mocno rozczarowanym w jaką stronę poszła fabuła Fairy Tail. Choć sama fabuła była bardzo ciekawa i potrafiła zaskoczyć, to jednak ostatecznie wrogowie byli słabymi wydmuszkami „nakama power” aż niszczyło wzrok. Brak poczucia zagrożenia, to najgorszy możliwy scenariusz dla każdej mangi. Tutaj, niestety przerosło jakiekolwiek wskaźniki, przez co z czasem całość staje się nudna i trywialna. Szkoda zmarnowanego potencjału. Dziękuje za przeczytanie, a co Ty sądzisz o Fairy Tail?? Napisz komentarz.

Fairy Tail - anime, manga, serial, Hiro Mashima


5.     Ciekawostka.

·        Nazwa – Fairy Tail.

·        Gatunek: Fantasy, Komedia,

·        Autor: Hiro Mashim

·        Audio: Manga, Anime

·        Wydawca: Kodansha

·        Odbiorcy: Shonen

·        Polski Wydawca: Studio JG

·        Wydawana: 2006-2017

·        Data debiutu: 2 sierpnia 2006

·        Liczba Tomów: 63

·        Reżyser Anime: Shinjji Ishihira

·        Stacja: TV Tokyo

·        Emisja: 2009-2013, 2014-2016

·        Liczba odcinków: 175 + 102 odcinków

·        Odcinki OVA: 6

·        Film: 1 film animowany 2012

Zapraszam na inne moje teksty z Cyklu „Co mi się nie Podoba

https://okonapopkulture.blogspot.com/p/co-mi-sie-nie-podoba.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz