niedziela, 18 lutego 2024

Wymarłe gatunki serialowe.

 

wymarłe gatunki filmowe - seriale, filmy,

1.     Popularne Gatunki.

  • Ten tekst powstał z gatunku, dlaczego filmy lub seriale o superbohaterach są tak fajnie i tylko czekamy aż one się skończą. Jednak mija już ponad 10 lat i one nadal są na topie, ba, każdy widzi, że to jest kura która może znosić bardzo grube, złote jaja. Obok nich są z pewnością serie fantasy, zwłaszcza jeśli pochodzą z popularnych książek. Następnie nieśmiertelne komedie czy zdobywające nagrody dramaty lub obyczajówki. To są według mnie najpopularniejsze obecnie gatunki. Zapraszam do tekstu.

2.     Moje ulubione Gatunki.

  • Oczywiście, nie zaskoczę nikogo, że jestem fanem superbohaterów, Marvel i Dc przodują w tym aspekcie. Do tego fantasy, choć obecne seriale są raczej przeciętne i wolę filmy pokroju Władcy Pierścienia. Lubię seriale komediowe, lub romantyczne choć te są już rzadkością. Jestem ogromnym fanem anime, seriali animowanych lub filmów. Są one ciekawe i nie uważam się za stary na nie. Za to dramaty i obyczajówki to nie moja bajka, jakoś mi nie leżą.

wymarłe gatunki filmowe - seriale, filmy,

3.     Wymarłe gatunki.

  • Obecnie jako wymarłe gatunki czy to filmowe czy serialowe, uważam musicale, westerny czy wojenne. Zwłaszcza westerny zostały bardzo mocno zapomniane, dawne klasyczne filmy z Clintem Eastwoodem czy Johnem Waynem, to już przeżytek nowych czasów gdzie królują superbohaterowie. Musicale co jakiś czas wracają, jednak brak im większej siły przebicia i nie potrafią się zaprezentować dalej niż na Brodwayu. Za to wojenne serie są nadal obecne, choć w mniejszym stopniu i bardziej skupiają się na zaprezentowaniu dramatu danej wojny.

4.     Dlaczego trendy się zmieniają.

  • Trendy się zmieniają bo ludzie się zmieniają, to główny pewnie powód. Jak łatwo zauważyć, stałymi wśród serii są zawsze komedie które można dostosować do różnych ludzi. Choć niektóre rzeczy są często zmienne, gdyż na początku Hollywood dużym sukcesem były serie SF które później przycichły i dopiero później powoli się przebijały. Westerny gdy stały się popularne, były bardzo mocno ogrywanym temat i wykreowały wielu ciekawych bohaterów. Teraz może brak im większego pomysłu i na razie przegrywają z filmami o Superbohaterach, ale sądzę, że to się zmieni gdy się pojawi odpowiedni scenariusz. 

wymarłe gatunki filmowe - seriale, filmy,

5.     Podsumowanie.

  • Podsumowując, moją wypowiedź, wymarłe gatunki serialowe, to bardziej trend niż dobrowolny wybór widzów. Obecnie, gdzie mamy duży przesyt wielu filmów czy seriali, przez co ludzie wymagają coraz lepszych i bardziej jakościowych produkcji które będą podążały za obecnym trendami. Ludzie lubią komedie, walki i dlatego na razie superbohaterowie są na topie. Jednak to też może kiedyś minąć, czekam na lepsze czasy na musicale i westerny. Dziękuje za przeczytanie, a co Ty sądzisz o Gatunkach Serialowych?? Napisz komentarz.

Zapraszam na inne moje teksty z Cyklu „Moje Pomysły

https://okonapopkulture.blogspot.com/p/moje-pomysy.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz