sobota, 6 stycznia 2024

HO Kitty – jak amerykanie robią Dramy.

 

serial, netflix, xo kitty, do wszystkich chłopców których kochałam

1.     Fabuła serialu.

  • ·       Jest ona prosta i łatwa, główna bohaterka, Katherine, postanawia przenieść się do Korei, żeby tam się uczyć, spędzić czas ze swoim zagranicznym chłopakiem i lepiej poznać zmarłą matkę. Nie zna miasta, nie zna języka ale na pewno sobie poradzi, choć ma tylko 16 lat. Tak, to jest typowa koncepcja dram, czyli ciągle dziwne i niezrozumiałe decyzje rodziców i starszych osób. Cały czas się zastanawiam dlaczego ją tam samą puszczono ale może to, ja jestem dziwny. Zapraszam do tekstu.

2.     Dziwne decyzje.

  • ·       Pierwszą opisałem już powyżej, czyli samotne puszczenie 16 letniej córki do Korei przez ojca. Strasznie głupia według mnie decyzja, bo powinien przynajmniej być tam z nią. Kolejne to już decyzja Dae o nie mówienie Kitty prawdy o udawanym związku. Ile problemów by wtedy zniknęło jakby to powiedział. Reszta już wychodzi z tych dwóch powyższych, Kitty, sama, bez rodziny, bez znajomości języka. Genialny plan.
serial, netflix, xo kitty, do wszystkich chłopców których kochałam

3.     Połączenie z Dramą.

  • ·       Na pewno kontekst tego, że serial dzieje się w Seulu czyli stolicy Korei Południowej i duża ilość aktorów jest Koreańczykami, ma wpływa na to, że możemy nazywać ten serial dramą. Inna sprawa, to fakt dramatycznych sytuacji które opisałem wyżej, byle była jakaś drama w serii. Jest to dziwne, ale taki styl Dram, które łączą w sobie wiele różnych gatunków.

4.     Podsumowanie.

  • ·       Kończąc już moją wypowiedź, to trudno jednoznacznie mi ocenić, czy serial HO Kitty jest słaby czy dobry. Jest na pewno intrygujący i sięgnie po drugi sezonie, jak by był, dowiem się jak dalej to potoczy i wtedy wydam werdykt. Na razie to jest lekki cringe, czasem zabawna komedia, słabe aktorstwo i interesujący widok jak amerykanie czują klimat Korei. Dziękuje za przeczytanie, a co Ty sądzisz o XO Kitty ?? Napisz komentarz.

serial, netflix, xo kitty, do wszystkich chłopców których kochałam

5.     Ciekawostki.

  • ·       Nazwa: HO Kitty
  • ·       Gatunek: Komedia Romantyczna
  • ·       Autor: Jenny Han
  • ·       Role Główne: Anny Cathcart, Choi Min-young, Antoni Keyvana, Gia Kim, Song Heon Lee
  • ·       Kraj Produkcji: USA
  • ·       Język: Angielski i Koreański
  • ·       Sezony: 1
  • ·       Liczba Odcinków: 10
  • ·       Wydawca: Netflix
  • ·       Premiera: 18 maja 2023

Zapraszam na inne moje teksty z Cyklu „Recenzje

https://okonapopkulture.blogspot.com/p/recenzje.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz