sobota, 19 sierpnia 2023

Moje pomysły na serię Assasin’s Creed.

1.    
Assasin's Creed - seriale, filmy, gry, Ubisoft

    Obecne Gry.

  • Obecnie gry z serii Assasin przeniosły nas do wielu różnych regionów. Ostatnio czytałem artykuł, że pracują oni obecnie nad 10 różnymi projektami z tej serii. Więc stwierdziłem, że dodam swoje pomysły. Obecnie z głównej fabuły na różne rodzaje PS, jest wydane 12 gier na przestrzeni 13 lat. Niezła ilość, odwiedziliśmy już Renesans, Wikingów, Rewolucję Francuską, Przemysł w Anglii czy Krucjaty. Jednak gdzie jeszcze gry mogłyby pójść, zapraszam do tekstu. Zapraszam do tekstu.

Assasin's Creed - seriale, filmy, gry, Ubisoft

1.      Moje Pomysły.

Mam parę pomysłów i napiszę je od kropek by je następnie, lepiej wyjaśnić:

  • ·         Japonia Samurajów – to jest chyba najlepszy okres który chciały każdy fan tej serii gier, różne okresy i etapy wojny można wziąć, choć nie ukrywam, że mój to związany z Date Masamune , chciałbym nim pokierować lub przynajmniej mu pomóc w grze. Gra pewnie by pasowała to obecnej ery RPG, choć na pewno elementy skradankowe by tutaj pasowały, jestem ciekaw jak bardzo by różniła się od Ghost of Tsukishima;
  • ·         Rzeczpospolita w czasie Rozbiorów – to moje skryte marzenie, w naszej historii, jest wiele momentów które mógłby posłużyć do rozwinięcia gry i według mnie najlepszym byłyby rozbiory, zdrady, walki, historyczne postacie i ciekawe pole do zaprezentowania historii która mogłaby nawet łączyć się z dzisiejszymi najazdami Rosjan
  • ·         Państwo Karola Wielkiego i jego upadek – to jest ciekawy motyw jak upadło na 3 różne Cesarstwa potężne Państwo Karola Wielkiego, jego powstanie jako największym po Imperium Rzymskim, Państwie jest bardzo ciekawe i to może być interesująca gra.
  • ·         Kolonizacja Ameryki – wiem, że była gra o niepodległości USA, teraz można by stworzyć grę o tym jak pierwsi Koloniści z Kolumbem na cele przybyli do Ameryki, Aztekowie, Majowie, piękne cywilizacje rzucone w proch, to jest ciekawa gra i punkt wyjścia o nowe tereny mogłyby być ciekawe.
  • ·         I lub II Wojna Światowa – mieliśmy już urywki w czasie innych gier i lekkie wspomnienia co się wydarzyło, może czas stworzyć pełnoprawną grę w I lub II WŚ, to byłby ciekawy motyw ale też całkowite odejście od schematu skradanek gdyż raczej trudno byłoby tutaj skakać po dachach niezauważony 
  • ·         1 Cesarz Chin – historię z Chin mieliśmy przy wprowadzeniu postaci Shao Jun która później dostała mini grę na pomniejszą platformę. Gra o początkach panowania w Chinach to ciekawy rozdział i etap którego jeszcze Ubisoft nie wdrożył.
  • ·         Upadek Rzymu – Rzym i cała historia tego kraju lub miasta, zostały świetnie przedstawione w erze Ezio a później w kreacji z Brutus i Cezar, jednak upadek tego miasta to według mnie, mogłaby być wisienka na torcie i koniec pewnej ery dla fanów gry
Assasin's Creed - seriale, filmy, gry, Ubisoft

1.      Podsumowanie.

  • Kończąc moją wypowiedź, to jestem ciekaw czy choć jeden pomysł w najbliższej przyszłości wypali jako nowa gra z Ubisoft. A może, żaden nie okres historyczny nie został dobrze zaprezentowany i tak naprawdę mają oni inny pomysł na swoją markę. Jest co wybierać, historia ludzi jest fascynującą a ja sam liczę na nowe i ciekawe gry z tego świata.Dziękuje za przeczytanie, a co Ty sądzisz o serii Assasin's Creed ?? Napisz komentarz.

Zapraszam na inne moje teksty z Cyklu „A co by było


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz