piątek, 5 sierpnia 2022

Stranger Thinks – teorie na temat 5 sezonu.

 

Serial Stranger Thinks

1.     4 Sezon.

  • Ten sezon, był inny, niż poprzednie, bardziej mroczny I dramatyczny, gdzie zagrożenie dotknęło każdego bohatera. Vecna, jako nowy główny przeciwnik, jest świetnie wykreowany i przedstawiony a jego relacje z Jedenastką, tylko powoduje większe zagrożenie. Teraz dostał się on do świata ludzi, Hawkins jest zagrożone a wojsko za wszystko obwinia dziewczynę Mikę. Pytanie co dalej, odpowiedź pewnie poznamy najszybciej za 2 lata gdy powróci kolejny i ostatni sezon Stranger Thinks ale ja mam swoje teorie i chętnie wam je tutaj przedstawię. Zapraszam do tekstu.

2.      Teorie Fanów.

  • Powrót Eddiego jako wampira, Max żyje w świadomości Vecny, Połączenie Willa z drugą stroną, Pojawienie się Borysa, Kim jest Prawdziwy Ojciec Jedenastki, Steve i Nancy, Czy Łupieżca Umysłów włada Vecną – to są najciekawsze teorie jakie znalazłem w Internecie. Najbardziej kozacka wydaje mi się wersja z Eddiem który zostaje wampirem i sługą Vecny, to byłoby świetnie i zaskakujące. Max żyje, tego jestem pewien, a co dalej z nią to zależy czy Vecna ma ciało i w nim przeniknie do naszego świata czy może użyje ciała Max. Borys to najsilniejszy boss z gry D&D więc możliwe, że pojawi się jako nowa wersja Vecny lub będzie kimś więcej, może nowa wersja Łupieżcy. W związek Steve i Nancy, nie wierzę, o tym będzie w mojej teorii a Will i druga strona to ciekawa opcja, zwłaszcza, że twórcy serialu, mówili, iż będzie miał dużą rolę w 5 sezonie. Oj jestem ciekaw, tego jak to się zakończy.

Serial Stranger Thinks

3.      Moje Teorie.

  • Moje teorie są inne, ja bardziej zadaje pytanie, czy Hawkins przeżyje po takim rozdarciu, co się stało z Profesorem Owensem, co zrobi wojsko, czy Kali wróci i pomoże Jedenastce, kto zginie, bo ktoś musi. Ta ostatnie myśl, najbardziej mnie prześladuje, czuje, że może to być Steve lub Jonathan, który w poprzednim sezonie słabo wyglądał, Max to jest zbyt oczywisty wybór a ktoś inny to raczej mało prawdopodobnie no chyba, że Will. Dalej jestem ciekaw jak sytuacje rozwiąże wojsko, mają Owensa, może tym razem go posłuchają i zaczną współpracować z Jedenastką i jej ekipą. No Kali musi wrócić, teraz gdy tata nie żyje a numer 1 szaleje to wszystkie ręce na pokład i staramy się ratować to co możemy a jej pomoc na pewno się przyda. Czy Hawkins przeżyje ? W jakimś sensie na pewno ale w jakimś na pewno nie, samo miasto raczej zostanie zniszczone i nie wiem czy będzie odbudowywane na nowo ale Hawkins zawsze będzie w naszych sercach. To wszystko mam w głosie i zastanawia mnie, jak dalej się to rozwinie, ufam twórcom, że dobrze zakończą serial.

Serial Stranger Thinks

4.      Podsumowanie.

  • Kończąc moją wypowiedź, jestem tym rodzajem fana co, każdego dnia myśli jak może się skończyć serial który naprawdę mnie wciągnął. Tak jest właśnie ze Stranger Thinks, jestem ciekaw jak dalej to się rozwinie. Kto zginie, kto przeżyje i czy to będzie tak zwany słodko-gorzki koniec, jaki wielu autorów uwielbia pokazywać swoim fanom. Mam nadzieje, że wy też czekacie. Dziękuje za przeczytanie, a co Ty sądzisz o teoriach na nowy sezon Stranger Thinks?? Napisz komentarz.

5.      Ciekawostki.

  • ·         Nazwa: Stranger Thinks
  • ·         Gatunek: Horro, Science Finction
  • ·         Kraj: USA
  • ·         Twórca: Matt i Ross Dufferowie
  • ·         Liczba Odcinków: 34 odcinki
  • ·         Liczba Serii: 4 serie
  • ·         Produkcja: 21 Laps Entertainment
  • ·         Reżyser: Shawn Levy
  • ·         Muzyka: Kyle Dixon
  • ·         Premiera: 15 lipca 2016
  • ·         Stacja: Netflix
  • ·         Rotten Tomatoes – 97% średnia recenzji.
  • ·         Metacritic – 75/100.

Zapraszam na inne moje teksty z Cyklu „Moje Pomysły

https://okonapopkulture.blogspot.com/p/moje-pomysy.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz