piątek, 15 kwietnia 2022

Red Dead Redemption – nowe gry, nowe postaci czy nowe uniwersum.

 

Gry Red Dead Redemption

Red Dead Redemption 2 to po prostu świetna gra, niedawno skończyłem w nią grać i jestem zachwycony klimatem, opowieścią, muzyką czy bohaterami tej gry. Choć się tego nie spodziewałem to zostałem mocno wciągnięty w klimat tej serii i aż musiałem zobaczyć na YouTube pierwszą część tej serii i historię Johna Marstona. Jednak tutaj nie będzie o tym jak mi się to podobało tylko o tym jak dalej seria gier może pójść i rockstar może dać nam w kolejnej grze. Zapraszam do tekstu.

Mam 3 pomysły w jaką stronę może iść seria Red Dead, zupełnie nowa historia bez powiązania z Gangiem Van Der Linde. Historia Jacka Marstona w nowym świecie i to jaką drogę on wybierze albo kolejne lekcja przeszłości i historia Dutcha który następnie zbiera swoją ekipę do swojego słynnego gangu. Każdy plan jest ciekawy i ma swoje plusy i minusy które wam opowiem.

Gry Red Dead Redemption


Zupełnie nowa historia pozwoli na swobodną kreację świata w Red Dead, może też być rozwinięciem pierwszej części z tej serii która opowiadała o zemście chłopaka o imieniu Red. Za tym pomysłem może stać kreowania nowych postaci które nie będę musiały być związane z poprzednikami i dzięki temu łatwiej byłoby je sprzedać jako coś nowego. Nie musimy patrzeć na poprzedników, układać historii i dat do poprzednich informacji a przez to utrudniać tworzenie całej historii. Można bardziej postawić na aspekt budowy bohatera i jego podróży i tworzyć kogoś kto nie ma stałego domu czy historii która by była wybierana przez graczy. Większy nacisk położyć na tropieniu, zdobywaniu jedzenia i dać początek terminu Dzikiego Zachodu zanim pojawiła się tam cywilizacja. Oczywiście problemem może być promocja tego dzieła gdyż jako nie związana z poprzednimi seriami, gra musi budować swoją tożsamość. A także będzie porównywana z nimi wiec będzie miała bardzo wysoki próg oczekiwania fabuły, historii i rozwoju bohatera.

Był już prequel 1 części wiec może być też prequel i 2 części gry. Jestem pewien że wielu graczy chętnie by pokierowało samym Dutchem Van der Linde i dowiedziało się jak tworzył on swój gang, jak powoli upadał w nich duch wolności i przede wszystkim jaki problem był z Driscollem. Jest to świetny punkt wyjścia do zbudowania gry która na nowo może zmienić podejście do samej historii. Dowiemy się więcej o gangu o słynnym spotkaniu Dutcha i Hosei albo o wychowywaniu Artura i Jacka przez dwóch gangsterów. Dla twórców jest ogromne pole do popisu żeby zbudować świetną historię i połączyć ją z dwiema poprzedniczkami.

Gry Red Dead Redemption


Ostatnim pomysłem jest przedstawienie dalszej drogi ostatniego członka gangu Van der Linde, czyli Jacka Marstona. To byłaby tylko jego podróż i historia która może pójść w każdą stronę, zostać łowcą, stróżem prawa albo żyć jako przestępca. To mogłoby się świetnie sprzedać gdyż mamy bohatera którego poznaliśmy od małego i widzieliśmy jak dorasta a teraz sami kierujemy jego losem i historią. Wiele świetnych pomysłów mogłoby wiązać się z tą historią i pokazanie końca Dzikiego Zachodu, cywilizacja wygrywa a przestępcy muszą się ukrywać. To Ty decydujesz co się dzieje z Jackiem i jaką drogę wybierze, kolejne misje i wybory spowodują więcej otwartego świata i więcej wyzwania dla twórców przy budowie całej gry.

Kończąc moją wypowiedź, to są tylko moje własne domysły które mogą się sprawdzić i mogą się nie sprawdzić. Mam nadzieje że kiedyś dostaniemy kolejną część serii Red Dead i będziemy mogli dalej się cieszyć tą świetną westernowską serią gier. A wy w komentarzach piszcie który pomysł wam by się podobał a może macie własne przemyślenia. Dziękuje za przeczytanie, a co Ty sądzisz o Red Dead Redemption ?? Napisz komentarz.

Zapraszam na inne moje teksty z Cyklu „A co by było

https://okonapopkulture.blogspot.com/p/a-co-by-byo.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz