piątek, 29 kwietnia 2022

Co bym zmienił w Arrow.

 

Serial Arrow

1.      Wprowadzenie do serialu

  • Serial Arrow miał swój debiut 12 października 2021, ta data rozpoczyna nam powolne budowanie Arrowwersum gdzie później dołączyły takie seriale jak Flash, Legends of Tommorow czy Supergirl. Jednak to przygody Oliviera Quenna rozpoczęły modę na seriale superbohaterskie w stacji CW. Zapraszam do tekstu.

2.      Fabuła

  • Oliver Queen wrócił do StarCity po 5 latach, zaginął na morzu i w końcu udało się go odnaleźć. Jednak on sam się zmienił, ma misję i cel który chce zrealizować dla pamięci zmarłego ojca. To serial który pokazuje nam jak rodzi się bohater zwany Green Arrow.

Serial Arrow

3.      Co mi się podobało

  • W serialu najbardziej podobał mi się klimat, był on ciężki, twardy to była wojna prowadzona przez Oliviera przeciw ludziom którzy niszczyli Star City. To się świetnie oglądało, jednak tylko do pewnego momentu, kiedy na pierwszy plan weszły uczucia i od 4 sezonu cała magia zniknęła. Zniknął mrok a pojawiła się cukierkowa miłość, co spłyciło całą fabułę a sami antagoniści przestali być tak ważni, no i żaden nie dorównał Deathstroke.

4.      Co bym zmienił

  • Problemem Arrow przede wszystkim była zmiana tonacji, odszedł ciężki klimat który był w 2 pierwszych sezonach a pojawiła się cukierkowość, postawienie na związkach które niestety nie rekompensowały wcześniejszej akcji serialu. Do tego sami antagoniści byli coraz słabiej prezentowani przez co serial tracił atut ciekawego wroga przeciw Oliverowi. Według mnie ciekawym podejściem byłoby zbudowanie wroga kogoś z otoczenia Arrow, może Theya która została opętana przez szaleństwo w czasie trwania serialu byłaby ciekawym wrogiem przeciw Bratu.

Serial Arrow

5.      Podsumowanie.

  • Kończąc moją wypowiedź, jestem rozczarowany serialem Arrow, skończyłem go oglądać po 4 sezonie a później to skupiłem się na innych produkcjach, omijając szerokim łukiem seriale z tak zwanego Arrowerse. Według mnie zabrakło konsekwencji w budowaniu świata, przemiana Oliviera jest proporcjonalna do jego zachowania, przestaje zabijać, chce stać się inspiracja dla miasta. Jednak przy okazji zniknęła cała ciemność i ostrość tego serialu a przyszły głupoty i miłosne doznania, które mogą być ale nie w takiej ilości. Tego było niestety za dużo. Dziękuje za przeczytanie, a co Ty sądzisz Arrow ?? Napisz komentarz.

6.      Informacje:

  • ·         Serial od 2012 do 2020
  • ·         Kraj USA
  • ·         8 sezonów, 170 odcinków
  • ·         Role – Stephen Amell, Katie Cassidy, Colin Donnel, David Ramsey, Willa Holland, Emily Bet
  • ·         Stacja The CW
  • ·         10 październik 2012 data debiutu

Zapraszam na inne moje teksty z Cyklu „A co by było

https://okonapopkulture.blogspot.com/p/a-co-by-byo.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz